Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

efter 20 och lite tankar som flygger förbi =)

Av Claes Emilsson - 31 augusti 2011 00:50

Tack för dom som grattia mig:)

Fick lite saker än då :)

En halsduk, Minttu 50%, lycktset med blåaljus, godisskål, ett stort sprit/ölglas:)

fick klädder med det var tidigare=)

Ja det var det jag fick iaf fåt nu iaf:)


JA det var det de. nu till det andra som far ihuvudet:)


Jag vet inte hur jag ska vänta det så att det blir bra av det till bloggen men tänkte ändå köra nått fun med det:)


den dag så traffade man en person som man blev förtjust i på en sekund och det ända tanken som kom upp av att man skulle bli mer och mer ny fiken på personen.

Så klart så blev det ju så med att känslan för personen blev mer och mer starkare.

En dag så fick man vet att, Hej du jag är inte så gammal som du kanske tror.

Efter den dagen blev man mer och mer försiktig av sig men ändå så inte.

Dagar gick och nu så har man tagit beslutet att man säger som det är och ligger till, men nu siitter man bara och väntar på ett svar som man så klart hopas att bli lykligt men samtidigt så vet man att det inte kommer funka men man vill ju så klart att det ska gå bra ändå. Jag vet att det liv vi lever i är inte något liv som  byggs på en dag, det byggs på 100 år. En dag så födds man en annan dag börjar man gå, prata och tillo med cyckla. Sen kommer tonåren och allt blir bara en stor röra av allt av det fina innerhållet av det lilla livet. Men det kommer ju så klart mer efter det, det ja när börjar de? Efter 25 kanske då man börjar tänka på att skaffa barn och familj som man blir lycklig med. sen efter 20 år så har det hänt mycket;) jobb och sitt lilla baran som man skällv var har vuxit till en stor man/kvinna. Och man är så lycklig över det man har byggt upp så klart, för det man har byggt upp kan man aldrig vara lässen över eller förbannad på. Men sen så kommer så klart den tiden men kan ta 30 års semester och njuta av det liv man har kvar och förmodligen har hunit med mycket. Sen så kommer så klart mannen med lijen och tar med dig till en annan värd. Ja nu så började jag undra hur ihela friden jag kom in på detta men jaja:) Jo:) att ett liv inte byggs på en dag:)

Jag hopas att du har haft en trevlig stund och läsa:P jag har iaf haft en rolig stund att skriva:)


//Claes

 
 
Eric

Eric

31 augusti 2011 12:48

Kanonbra skrivet!

Precis så ska det se ut!

Kommentar: Ja, livet ändras hela tiden fast ändå är man i grunden den samma för alltid.
Själv försöker jag hålla kvar det bra och rensa bort det dåliga. Men det är lättare sagt än gjort.
Dessutom satsa på vissa saker men ändå ha flera planer. Planera flera år framöver men ändå leva helt i nuet.
Det där är svårt, oavsett ålder! Men vem bryr sig om ålder? Dety är personen som är viktig. Hittar man någon toppenkompis så får man vara rädd om den för trots biljoner, eller iaf miljarder människor, så finns det så få guldkorn!

http://www.otsmagic.se

Claes Emilsson

31 augusti 2011 15:33

okej:) sant:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards