Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

åttcon

Av Claes Emilsson - 17 februari 2013 02:24

Hej mina söta läsare.
Sitter nu på bussen hem från åttcon och då anpassar vi att gör blogg då.
Vart ett bra konvent, men bra och roliga människor. Kunde ju så klart vart mer folk men bra var det ändå.
Min uppgift på eventet var all-allo, sprang runt mycket, fixa scen, satt i info och höll alla glada, mer eller mindre jag blev Mr. Slave.
Alla viste vem jag var!!! Stolt av mig av det arbete jag gjorde och vet att alla var tacksamma av mitt arbete.
Körde så klart lips på Xbox360 och var stjärnan så klart.
Vi drog även på äventyr med mycket, som rollspel men även till donken, Willys, Max. Vi har iaf haft kul som satan och nu blir det hem och bli te och data spel.
Kommer lägga up videos utav det som blev på min Bambuser konto.
Kommer ett nytt inlägg om det senare när jag åker någon stans eller så kommer det up när jag har lagt ut dom.
Även en bild eller två kommer så klart komma ut.
Sist mina vänner så får ni ha en bra söndag som är i dag och hopas att ni har haft sex med den i älskar under veckan efter som det har vart allas hjärtas dag.
Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards