Alla inlägg under september 2013

Av Claes Emilsson - 8 september 2013 20:22

Satt på bussen och tänkte, varför kanske inte göra ett inlägg?
Så nu skriver jag ett till er.
Nyss har jag vart i Tibro, och där fixade jag lite mer dr pepper, kommer mer om det snart.
Men iaf. Jag har inte gjort allt för mycket sist eller kanske.
Jag är med i pepperclub, där man ska vara dom 10 bästa för att sen lottas ut till att en ska få synas på flaskan 2014. Om man inte vinner så kan man köpa dr pepper prylar. Just nu ligger jag etta i highscore. Med 77450 poäng.
Det var de.
Annars då?
Jo aparadio är på full rulle. Sidan är fixad och mer saker ska så klar fixas till.
Så, slutet av månaden så ska allt vara klart är planen. Du kan kolla på aparadio.se om du känner för.
Jag har vart på konvent som närcon och ska nu i oktober på confusion. Så klart även dhw13 i november.
Ja det var nog det. Ska nu pissa för det hade inte vart fel.
Hörs!!!

Ovido - Quiz & Flashcards