Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Claes Emilsson - 11 augusti 2011 08:53

Hej din sköjare:)

I livet man lever i, räknar man inte med vissa saker som man kommer att göra.

Menar, när jag vad liten så trode jag aldrig att jag skulle få tjejkompisar och tjejer och ja kanske inte häller gå till ungdomsmotagningen, :) men saker händer. :) Det är väll inte så faligt ändå, :) har ju vart med om värre saker kan jag ju påstå. :)

Saker som gör att det GÖR ONT! Typ knyttning i nacken så att man inte kan göra något på 3-5 dagar! lovar det är inte någon vaker syn! haft det 4 gånger tror jag och fan vad det gör ont! Men nu har jag inte det iaf och det är gött det:)


(Bort taget) en del av inlägget.


iaf:) idag så ska jag hinna med mycket :) vänta tills 11.45 och sen efter det så ska jag klippa gräss och träffa vänner som fan:) både på stan förs sen så blir det spellokalen och senare på kvällen så blir det ApaRadio:) Så idag så händer det mycket. inte så ofta att det händer mycket på lite tid.

Men ha det gött :) /Claes

Ovido - Quiz & Flashcards