Alla inlägg under september 2011

Av Claes Emilsson - 4 september 2011 00:15

Hej goda läsare som läser:)

Det händer olika saker just nu och det är väll gött det men kanske ändå inte.

Allt är inte vita roser just men det funkar ändå :)

Tänkte iaf säga hur det ligger till och ja läs om du har lust:)


Först och främst så boken:)

Ja planen var ju göra ett nytt kapitel varje kväll men så kanske det inte blir visst:)

Blir kanske mer någon gång i bland:)


Sen nu om saker som händer nu:)

Ja just nu är det te och äggmacka:) Men kanske inte det jag skulle skriva:)

Saken är det att livet just nu ligger i våger som inte kan bestämasig vart det ska gå.

just nu så vet jag med att det inte bara jag som stötter på problem som dessa. ganska många ändå just nu. Men just nu så trodde jag att man kunde lita på en viss person men som sedan ga att man inte kunde.

Men man vet inerst inne att man inte har känslor eller vet att man inte vill vara med personer så tycker jag man borde säga det longt innan det händer något som inte var menat i huvudtaget. Man säger en sak som gör att man tänker va bra. men inom kort säger att ja men det är så hära och då bli man lite sårad och lite fördesam. Men jaja livet för mig ändå går ändå vidare. MAn kanske låser sig upp på det ett tag men sen så nja "what the hell, life is life". och det är så det är:)

Denna dag bli ändå bra till et slut men vem vet en dag kanske det blir bättre eller så blir det ett svart håll, men ja det kanske det inte blir ändå :) för att jag vet inerst inne att livet går vidare och om det blir ett slut på livet så kommer man missa mycket av det som är kvar så det är bara att ta taget och gå vidare:)


//Så ha det gött alla där ute och lev ett bra liv medan man kan.

Ovido - Quiz & Flashcards