Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Claes Emilsson - 15 augusti 2011 23:52

Hej lässarna:)

Ja tiden den går medans att i livet stannar.

Jag har märkt att ena stunden så har man inget.

Men andra så finns det gott om så man inte vet vart man ska ta sig, båda vad och vart. Ja det är inte lätt ibland men det är det nog aldrig med häller.

Vilket drag ska man ta för att det ska bli det bästa för alla i närheten?

Ja den röda med svart eller kanske bara den svarta? För denna dag finns det inte något vit. För den råkade hamla i ett annan liten värd just nu.


Så jag har valt men det är inget lätt val att göra. Men så klart så måste man tro på att man gör det rätta även om det svider ibland att man kanske skulle ta det andra draget. Men det vet man inte fören man har provat och se vad tiden vissar.


P.s: roligt med fiske ni:) var där imot ett tag sen jag gjorde det men roligt är det om man är på en båt mitt ute i vattnet och bara gungar lite:)


Men under den tiden jag inte har skrivt något så har jag iaf gjort saker:)

Nu spelar jag lite MineCraft och så har ju idag starten på filmen Estrid(inom hjo)

Har inte sagt något om filmen innan men det är något stort på ge:) Iaf inspelning under 2-3 veckor och jag är med på ett litet hörn :) Roligt ;)


Ne ni får ha det så bra så länge:) Hej

Ovido - Quiz & Flashcards