Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Saker och ting:)

Av Claes Emilsson - 2 augusti 2011 00:22

Hej glad lässare:)


Idag har det vart fullt upp med saker. Fixa en liten sak på förmidagen sedan så blev det att städa förådd :) och lite senare så ble det att åka brädda i stan som sedan inte luttade mot något som blev bra. JAg kan inte förstå folk som inte vet när det är bra?! Specielt inte när båda ändå säger att det räker så ska det alltid vara någon som fortsätter... (bårk) Hände 2 gånger under ca 2 timmar. Men man tror jag att folk har sunt förnuft specielt när man är nyckter. Men så värkar det inte vara. Så kalrt är jag inte det bästa på jorden häller men jag vet när det ska vara slut. Men sen om folk fortsätter så får man fan skylla sig skällv.

OM det är så att man inte tåll något så är det bara att säga det eller så ska man FAN mig holla Käften om det. Men dagens ungdommar vet än så länge inte om det.

Dom vill ju bevissa att dom är bättre men sedan så vissar det att dom är kassa.

Specielt om man går på sina kompisar sägen och inte sitt huvud. Och sedan inte kan ta något man man har gjort något. Iaf här kommer historigan får min sida:

Jag vet inte varför man tar upp någons brädda och sedan bara slänger i vägg den och sedan inte kan ta ansvar för det. Och att man lyssnar på vänner som sägar att man ska putta iväg den och sen häller inte kan ta att man fått något mot säg häller. när man ställer till svars! Dom som gjorde det fick lite dricka på sig och då så klart så måste den andra ge lite spö för att man fick lite dricka över sig. Man hallå! Det är lite dricka plus! Du kasstde för fan min brädda! Så skyll dig skällv sen om du börjar slåss och sedan får massa riv märken och blöder lite... Mena jag springer ju inte till mamma så fort det händer något, som vissa gör. FÖR FAN ta EGNA ANSVAR OM DU SKA BEVISA ATT DU ÄR VUXEN! Om du inte kan göra det så börja då för helvete in med att för störa för andra och börja slåss oom du inte klara det! Och för det andra så har jag aldrig gillat dessa personer häller!!! Men livet går ju ändå vidare. Kan ju med 110% på att dom satt och snacka om en efter men jag bryr mig inte. Så klart, dom är ju små barn. Som sedan säger att jag kommer sicka dessa på dig! 1. dom har inte gjort mig och jag har inte gjort dom ett shit! det var ni som börja! så ta ANSVAR! Du är ändå så stor så att du ska slippa att sprigna hem till mamma! Sen så har jag inte några mer nr:) Men jag vet att folk kanske tycker jag är BÖG för det ena och det andra. Men man göra ju på olika sett för att unvika saker kan man ju säga;) Men om det är så att man inte vill vara med mig eller vara vän så: ye fuck go! Jag bryr mig inte. Jag vet vem som är vad ändå. Vet vilka som är vänner och något som jag kallar fejk vänner. Sen även så klart fans!
Men det var det iaf. Så klart är man ju sur men det är ju ändå bara att leva vidare och ta det ändå. Menar att jorden går ju för fan inte under om man är lite ovänn med någon:) eller att 2 bråkar lite. Visst om det inte är då USA och Arabländer:)


Ha det bra ändå och bara så ni vet så är det live imorgon kväll på ApaRadio fick ställa in för detta plus att jag skulle dra och grilla med något man kan kalla VÄNNER! Som ställer upp till 1000! Det är vänner det och det är tur man har dom;)


//Claes

 
 
Eric

Eric

2 augusti 2011 01:27

Mkt bra skrivet! Och jag håller fullständigt med dig. Tyvärr så känner man igen det där och vissa människor blir det aldrig folk av. Bara att gå vidare! De är bara osäkra små obetydliga människor.

Härligt att du fick in humorn där i slutet också. Den kan man aldrig få för mkt av och ett skratt förlänger ju livet, som bekant :)

Vi hörs på Aparadio imorgon!

http://www.otsmagic.se

Claes Emilsson

2 augusti 2011 02:56

Så klart X2 och vi hörs:)

 
Ingen bild

Tina

2 augusti 2011 15:56

Jag ÄLSKAR din blogg ! Du skriver bra :D

Claes Emilsson

3 augusti 2011 01:49

tack :)

 
marrimoonlight

marrimoonlight

2 augusti 2011 20:53

AwSoMe blogg!

http://www.marinetteburvall.bloggplatsen.se

Claes Emilsson

3 augusti 2011 01:48

tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards