Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Dagen den 25 i 7

Av Claes Emilsson - 25 juli 2011 15:45

Hej läsare!

Idag

kl 00.00 så var det FB och det var kul :) Fick mig mycket roliga skratt:)

Kl 02.00 Fan måste sova:) Ska upp om 45 min :) (Y)

kl 02.45 JOBBA! (delar ut morgon tidning, plus lära upp en ny)

kl 05.20 KLAR!

Kl 05.40(ca) Så var det frukost man skulle göra:) Och då kommer det roliga:)

kl 05.45 Går BRANDLARMET!!!

kl 5 sek efter kommer pappa rusande med eld i backen:)

kl 05.50 Så var allt lungt:) Hade bara bränt lite rostat bröd:)

kl 06.00 Datorn med fb och Spiral Knight ( spel om någon undrar:) )

kl 07.00 Så var det dags att sova:)

kl 13.45 tyckte pappa att jag skulle gå upp:)

kl 14.00 telen var ny laddad med pengar märkte jag utav min far. (Y)

kl 15.00 så märkte jag att jag hade FÅT 15000 Fria SMS! och dt är inte varje dag.

kl 15.30 så sitter jag här och skriver inte och gör annat:) som SMSAR!

Nu vid 15.56 så är jag klar:)

Resten av dagen bjuder på detta.

Fest med kompisar:)

Och lite spel med henke i kväll tror jag:)


För dig som undrar vad spiral knight är så kolla ni då på http://www.spiralknight.com har även lite roliga youtube kilpp på det:)

http://www.youtube.com/user/Emicl91
och min första som det finns på
http://www.youtube.com/user/Emicl

 
 
Claes

Claes

25 juli 2011 16:18

HAHA. nu ser jag att det kom aldrig upp på youtube. men kolla än då :)

http://the-monkey.bloggplatsen.se

 
Eric

Eric

25 juli 2011 22:54

Du får allt kämpa för att kunna skicka så många sms. Hur lång tid räcker dom? Jag har 5 000 gratis per månad men skickar oftast runt 1 000.

http://www.otsmagic.se

Claes Emilsson

25 juli 2011 23:34

månad, men jag har bara idag skickat 100 :)

 
Eric

Eric

26 juli 2011 01:33

Bäst du ökar takten då. Du kan skicka till mig. Alltid trevligt med SMS i korgen :) 070-5847923

Och välkommen till Svampen också. Imorgon kommer Kraft till oss med 4 kompisar för draft runt 4-5.

Sen skall vi åka ner till dom igen så småningom!

http://www.otsmagic.se

Claes Emilsson

26 juli 2011 01:36

Okej:) JAg kanske inte kommer men vi får se vad som händer:) lägger nr itellen:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards