Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Claes Emilsson - 28 juli 2011 20:45

Hej!

Som många ser så är just nu Radion i mitt liv just nu. Jag tycker att är kul och jag märker att andra tycker det med. Om du nu vill kolla in radion så kolla här:
Och jag har fått ny vänner även på bloggen. Så kolla lite i länkar så hittar ni dom.

JAg ska kör live nu om 10 min(21.00 start) sen så får vi se när det slutar. så länge folk 'är inne så kör jag:)


//themonkey

blogg · Livet · Radio
Av Claes Emilsson - 28 juli 2011 02:21

SHIRT! Vilken kväll på radion det blev!

Mycket goa låtar och mycket folk blev det iaf:) tror att det stanade runt 10-20unika tittare under hella kvällen. helt unikt bra!

Mycket gammalt och nytt och humor! humorn var mycket stor denna kväll.

Imorgon bjuder dagen på att gå till tråkiga sos och sen så mer radio på kvällen efter en sväng på lokalen:)


//TheMonkey

Hjo · Livet · Radio · Spel
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards