Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Claes Emilsson - 27 juli 2011 19:35

Hej läsare:)

Idag här det hänt mycket, och kommer att ske:)

Idag till 14 fikat så körde jag en LIVE säning på min Webradio:)

Blev inte lika många lysnare men ändå lykliga lysnare:)

Sen blev det en tur men bräddan. efter det så blev det Lokalen.

Där hände det mycket, vi spelade i dag lite magic(kort spel som pokémon)

Och det var ändå en lykad efter middag/in mot kvällen. Och nu sitter jag här och skriver lite:) är på Facean, lysnar lite på radions lista med:)

Ska nu kl 21.00 köra en live säning:) så du tycker jag att varför inte kolla in det:)

OCh önska en låt som du tycker att andra ska höra på! För det är så klart du som lysnar som bestämmer vad det ska vara för musik:) LIstan jag har nu ligger på 60 låtar. Jag kör att! dansband till tecno och mycket mycket mer!

(bilden är länkad till sidan)

 

Jo men vi kanske hörs vem vet:) //TheMonkey

Av Claes Emilsson - 27 juli 2011 02:07

Hej läsare. Idag har jag hunnit med mycket.

Denna dag blev en lång morgon och en lång kväll, på dagen blev det sova:)

Från 07.00 til 19.00 var det sängen:) Jobb på morgonen och spellokalen och ApaRadio på kvällen.

Radion hade en liten start idag. Fick upp till ca 10 unika besökare:) Jag tycker ändå det är bra:)

Men i morgon(27) så kommer jag köra en säning under dagen och sen kanske en på kvällen. Så om du vill lysna på mig och lite musik så kom in ochtita förbi vet jag: http://themonkey.listen2myradio.com/
Annars så hörs vi här på bloggen igen.

//Claes-TheMonkey

Hjo · Livet · Radio · Spel
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards