Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Norge

Av Claes Emilsson - 24 juli 2011 22:44

Ja det dära om Norge. Det är ju ändå en ganska kul storry men ändå sjuk :)

Jag kan ju inte påstå att det som har hänt är kul. Men han som har gjort allt måste ju vara något fel på. Jag som person i dag kan bara skratta åt han:)

Det jag menar är ju att han är ju så en vad jag kallar en SVD.

Jag har inte läst ett shit om han eller nått bara hört lite på tv.

Men hur man lykas att inte få till mer än vad han gjorde var ju ändå lite dårlig. han hade ju ändå en timme på sig så varför inte döda alla när man ändå var på ge. Liksom har man döttat 86 st så varför inte 80 till och men kan nog fan mig ta 160 st på en timme och när alla är på en ö som man inte kan direkt ta sig ifrån häller. så ändå lite dåligt planerat även om det var flera år planerat och att man sen skriver om det gör det ännu mer sjuk." Som att han ville att JAG ÄR BÄST! Och alla ska få läsa om det och sedan berätta det för sina barn". Men ska jag vara ärlig så tycker jag inte att han är cool på något sätt och att ens ta sitt liv att göra något sådant hära är ju inte normalt. Visst han ville vara någon ridare men för fan vi är i 2000-talet. kunde han inte kalla sig då den största idioten som leker man vapen:) Då hande han tillo med slåt lasermanen. För han gick ju ändå ut med sitt namn att han var fårn nu tiden:) Ja vet inte mer vad jag ska tycka om han man ja det blir ändå en halv flagg för grannen ändå. Vad SVD håller på med är ju iaf inte okej. och hur nu värden tolkar att dom är nog inte på det rätta sättet. Tänkte bara ge ett litet tips och det är att om något tror att dom är det landets befolkning så tror ni helt fel. Det är en Hitler rass som har kommit fram och det är nått vi måste stoppa!


//The-Monkey

 
 
Ingen bild

Mmm ok...

25 juli 2011 01:00

Inte för att vara dum elr så men du borde nog öva lite mer på din stavning.

 
Ingen bild

Mmm ok...

25 juli 2011 01:02

Oj sorry, läste din presentation nu.

Claes Emilsson

25 juli 2011 01:04

Jo, det var jag nog att jag behöver:) Och NP :) (Y)

 
Eric

Eric

25 juli 2011 13:31

Det gör du genom att skriva så fortsätt med det. Ditt språk är annars mkt målande och det är intressant att läsa, blir inte tråkigt!

http://www.otsmagic.se

Claes Emilsson

25 juli 2011 15:41

Eric jag vet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards