Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Sånt som har hänt/Jag är ny!

Av Claes Emilsson - 24 juli 2011 21:45

Hej alla läsare!

Nu startar jag en blogg här istället för blogg.se

Tänkte iaf berätta vem jag är idag.

Jag är en kille på 19 år och den 30 Aug så blir man systemet :) Allså 20 :)

Jag har skriv och läs svårigheter, jag tror att ni kommer att märka det när ni läser:)

Jag bor i en ort som vi kallar Hjo, hopas att ni har vart där :) Kul en smile annars :)

Jag Tycker om att göra många saker som, vara ute, åka longboard, chilla med nice folk, spela bärdspel, parkour, kolla comedy av olika slag:) och en hel del mer :)


Men nu till sådan som har hänt det senaste nu under sommaren.

Ja vart ska man börja. i början av somaren så var det som vilken bra sommar som helst men sen så hände det något när denna månad började. Folk försvan, folk ville inte vara ute och allt blev tyst. Men det är nog så just denna månad av sommaren som är tyst och tråkigt. Man får bara hopas på att nästa blir bättre. (Y)
Mer som har hänt är att jag nu mer är singel och ja finns det mer å berätta om det:) Kanske, jag leter efter någon ny på minder av stånd :) Ja min ex var från Tranås, en bit kan man säga:) Har även startat om min FB för där var folk som jag inte viste om jag var vän med eller inte. Idag så har jag valt att enbart vara vän med folk jag är vän med on the real word. Mer än så hära längre kommer jag nog inte. Men kul att börja skriva igen iaf. Det är ändå ganska gött att skriva av sig lite.

Jag har iaf lite att se fram imot och det är att under v.31 kommer skaraborgskampen vara i stan under en dag:) http://sverigesradio.se/sida/d​efault.aspx?programid=3876

Nästa sak är väll matfestivalen i Skövde. Får se ur det blir i år, hinner ju inte bli 20 tills dess. Fyller dagen efter när allt är klart :)

Ja det var nog allt jag hade just nu å berätt men det kommer komma mer:)


//Claes.E The-Monkey

 
 
Louise

Louise

25 juli 2011 12:17

Ska bli kul att följa dig! (:
Hoppas du håller uppe med bloggandet. Jag tror du har en hel del att ge!

http://louiseberglind.bloggplatsen.se

Claes Emilsson

25 juli 2011 15:44

Hej:) Kul att höra =) Plus det ska jag :)

 
Miimz

Miimz

25 juli 2011 13:31

För att ha läs- och skrivsvårigheter så tycker ja gatt du är väldigt duktig på att skriva. Fortsätt så! :D

http://miimz.bloggplatsen.se

Claes Emilsson

25 juli 2011 15:42

Tack, det ska jag :)

 
Anna

Anna

25 juli 2011 21:52

Jag har varit i Hjo.
Fan va cool jag är nu. ;D

http://www.sjufyrasju.bloggplatsen.se

Claes Emilsson

25 juli 2011 23:35

hej:) hihi lite:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards