Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Claes Emilsson - 16 januari 2014 01:01

För typ 10 min hade jag en mardröm!
Det är inte ofta jag får nog, speciellt inte så här stark!
Den fick till och med mig att gråta.

Vet inte vad drömmen handlade om men nått sånt här:
Var barnvakt åt ett barn. Köket hade saker gjort på socker...
Sen så ville barnet att jag skulle läsa en bok, som handlade om: något ville ha sex med nått, kommer ej håg vad 100 det stod. men det var en blå smurf på den.
Sen så la han (barnet) sig bredvid mig, knappt han och börja innan jag hade ett barn framför mig med svarta ögon och tog tag i mig.

Vaknade efter det, och kände att någon hade tagit tag i t-shirten.
Efter de så började jag gråta och kramade min stora anime kudde hårt en liten stund.
Nu skriver jag det, och tänker ta mig nått att äta...


// Claes

Ovido - Quiz & Flashcards