Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Claes Emilsson - 30 januari 2013 23:08

Fitta hårt helvete kuk röva app.
Skriv ett inlägg, sen skulle jag lägga in en bild och då försvann allt för att jag var tvungen att ta en bild och då blev jag utloggad även om appen var i gång...
Så detta blev mitt inlägg istället. Dock ej roligare än det första men vad fan gör man... Gå natt barn och läsare. Och när jag menar barn så menar jag dig din fjortis. Ja du. Dock ej Eric. Så Eric du kan vara lugn.
//Claes

Av Claes Emilsson - 30 januari 2013 23:08

Fitta hårt helvete kuk röva app.
Skriv ett inlägg, sen skulle jag lägga in en bild och då försvann allt för att jag var tvungen att ta en bild och då blev jag utloggad även om appen var i gång...
Så detta blev mitt inlägg istället. Dock ej roligare än det första men vad fan gör man... Gå natt barn och läsare. Och när jag menar barn så menar jag dig din fjortis. Ja du. Dock ej Eric. Så Eric du kan vara lugn.
//Claes

Ovido - Quiz & Flashcards