Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Claes Emilsson - 19 mars 2012 22:18

Så klart det var ett tag sen jag skrev något men tänkte rensa en liten sak som har vuxit det sennast.
Hade nog inte bloggat om jag inte fick frågan om jag bloggar men jaja.

Kan inte skriva det så att folk kanske misstänker men saken är det att nått i mitt hjärta har vuxit och blivit nått så man kan dock inte sluta tänka just på en person som har gjort att man inte kan sluta. Låter kanske konstigt, men saken är det med att det är dock häller inte lätt att bara säga att hej jag gillar dig även om man nu skulle vilja göra det. Med kanske 55% så kommer denna person lässa detta med.

Men jag vet att vissa saker i livet är det inte lätt i värden, det tar tid att komma fram med ett ord och säga något, men det känns på nått sätt att här kan man skriva det men samtidigt vet jag att varför ska jag göra det och inte bara komma med det man vill ha sagt?


En sak jag vet, och det är att denna person gillar jag men varför har jag inte nått bra svar på. Men så är det iaf:)

Och det är jag glad över att man är :)

Ovido - Quiz & Flashcards