Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Back to the blogg!

Av Claes Emilsson - 4 januari 2012 02:23

Vet inte men många kanske skappar en ny men vem fan orkar med med :)

Så nu kör vi igen.


Ni kanske undrar varför i helvete börjar jag och blogga igen?

- Ja det har jag nog inte nått svar till, tror jag.


Men saken är att jag hade inget att göra vid 20 över 2 och dagen är ju så klart 4 jan 2012 :)

Men för er som inte vet så har jag iaf en webbradio som man kan lässa om tidigare och massa annat shit :)

take you time:) Vem vet du kanske hittar nått kul eller inte :)


Men i år har jag iaf planer på att fixa saker som kan få andra att komma någon vart i livet.
Mer eller mindre jag ger min tid för andra som kanske skulle behöva en extra hand.

Sen när tiden går får man se vad som händer.


Men för dig som är ny här och kanske undrar vem ihelvete är den hära idioten som inte gör så mycket på sin tid?

Jo mitt namn är Arne Claes Peter Emilsson - TheMonkey - Aparadio - Emicl Är idag 20 år och ja ser vell bra ut, döm skällv! Men annars så göra jag inte mycket, inget jobb, går ej i skola eller knapt kollar efter jobb. Men Kanske för att man har saker som man inte har gjort eller man har nått problem som skriv och läs svårigheter.


Men tiden går och jag har märkt att jag gör fan inget med min tid eller livet och ny kanske vem vet så tar det slut snart. Menar det kan ju hända vem som helst och man vill ju att folk ska komma ihåg en på något sett efter så nu ska jag försöka göra nått med tiden:) Vet dock inte när jagska börja men kommer väll. Men jag har dock en radio men inte direkt nått man kanske ska göra livet ut. På nått sätt känner jag att nu har den tiden börjat ta sitt slut. Vet ju att det finns folk som inte vill det men saningen måste ju på nått sätt komma fram, så det kanske därför jag skriver igen på bloggen:)


Men vet inte om jag har nått annat att säga, Jo kanske nått så ni tjejer bara vet jag råkar just nu vara singel med :) Men jag orkar fan inte ha nått lååååångt destans förhållande. Om det ska vara nått så får det var runt lilla hålan HJO. Som har så klart den bästa webbradion :)


Det var nog allt tror jag. Släger vell up en blid och kanske nått mer man om du vill veta vart du kan hitta aparado on the web så hittar du det här:
http://www.ustream.tv/channel/aparadio
http://www.twitch.tv/aparadio
http://themonkey.listen2myradio.com/
http://www.facebook.com/pages/ApaRadio/248470718504087

http://www.aparadio.nu/


Min facebook:
http://www.facebook.com/1261721762


//Claes

       

 

 
 
Eric

Eric

4 januari 2012 14:40

Härligt att du börjat blogga igen. Har saknat det mycket. Alltid så trevligt att läsa om dina tankar och vad du har eller inte har för dig ;)
Du är välkommen till Svampen när du vill! Kan helt klart hålla med om att tiden bara rinner iväg. 2011 var iaf ett bra år. Bara att be till den store guden att 2012 blir lika bra, innan jorden går under. Dags att ta tag i det där med byggandet av bunkern snart. Fågelinfluensan muterar!

http://www.ericsmagic.se/ots

Claes Emilsson

4 januari 2012 14:53

:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claes Emilsson - 27 december 2016 01:00

Livets stora gåta är att hitta livet. Alla vet det, men ändå är det svårt att komma dit.  Tänkte att det var bättre att skriva det här än på fb. Anledningen är att här kan man skriva allt lite, ja hur ska man säga... Lite mer kodat och mer mysteriu...

Av Claes Emilsson - 15 juni 2016 00:46


Lite tankar.....   Livet har just nu en ganska ljus tid framför. Även om tån lider.... Men annars så rullar det på, jobbet rullar, kärleken rullar och sprutar åt alla håll och i alla hål :) Men snart är det DreamHack med och de...

Av Claes Emilsson - 27 februari 2014 21:58

Ja hej igen! Ni vet den dära tiden vi har varje sekund är viktig. Tänk bara på vad har du gjort idag? Inte bara dom dära stora sakerna som äta, jobbat, skolan spelatdator. Utan även dom dära små! Dom som vi inte tänker på, dom dära 5-10 minuterna som...

Av Claes Emilsson - 18 februari 2014 01:26

Ja tror det eller ej, men det var gött att komma tillbaka med att ta en spring runda.Det var inte igår det sissta hände men det var ett bra tagsen och så klart alldes för lång tid emellan. Får se hur länge det håller, att springa en runda så här på...

Av Claes Emilsson - 9 februari 2014 00:33

Hej alla läsare! Jag har nu mitt kvälls te och har även haft en liten tid som har var att prata med en kudde om livet.Så nu tänkte jag skriva om vad jag och den dära kudden pratade om.Jo ni ser att, mitt liv har aldrig perfect eller kommer att vara...

Ovido - Quiz & Flashcards